ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

نکات مهم سئو قسمت دوم

در این سری از آموزش سئو مطلب نکات مهم سئو قسمت دوم را بخوانید تا با تکات جدید بهینه سازی آشنا شوید.

برای گرفتن رتبه بهتر در مطالب خود به منابع مهم نکات مهم سئو و معتبر لینک (Outbound Links) : آیا لینک دادن به مطالب مرتبط کمک شما رتبه بندی؟ جواب گوگل: این ممکن است. اما یک مطالعه صنعتی نشان می دهد که لینک خروجی ممکن است  رتبه بندی محتوا را کمی افزایش می دهد و روی رتبه سئو موثر است.

از لینک های کوتاه در بهینه سازی سایت استفاده کنید.لینک های کوتاه برای کاربران و موتورهای جست و جو بهتر وقابل فهم تر هستند.

همچنین تحقیقات روی ۱ میلیون از نتایج جست و جوی گوگل نشان می دهد لینک های کوتاه بهتر از لینک های طولانی در گوگل بودند.

نکات مهم سئو 2017

بارها در ایران سئو سایت تاکید کرده ایم که کلمات کلیدی خود را در ۱۰۰ کلمه اول مطالب خود به کار ببرید قسمت های اول مانند عنوان و توضیح مطالب برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در مورد وجود دکمه های اشتراک گذاری برروی مطالب خود اطمینان پیدا کنید آن ها باید به راحتی توسط کاربران سایت قابل اشتراک گذاری باشند مانند  قرار دادن مطالب بر روی تویتر و گوگل پلاس.

برای تصاویر خود حتما تگ آلت قرار دهید گوگل برای شناسایی بهتر تصاویر از آن استفاده میکند.

سعی کنید همه لینک های گرفته شما یا به اصطلاح یک لینک های شما فالو نباشد وجود لینک های نوفالو یک سیگنال طبیعی به گوگل می دهد که سایت به صورت انبوه و دستی اقدام به لینک بیلدینگ نکرده است.

انکر تکست (Anchor Text) شما یا کلماتی که به وسیله آن ها به سایت شما لینک شده است نباید به یک شکل باشد.درست است که اگر از انکر تکست یکسان با کلمات کلیدی خود استفاده کنید برای رتبه بندی مناسب تر است. اما ایا این ریسک می ارزد که گوگل یک عالمه لینک با کلمات مشابه را ببیند؟ این یکی از نکات مهم سئو است.

رعایت نکات مهم سئو گفته شده بسیار می تواند به سئو سایت شما کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.